Стандартний термін на перевірку придбаного пристрою від магазину для iPhone, Samsung, Pixel та ін. становить 14 днів з дня покупки.
Також на всі товари надається гарантія від магазину терміном на 12 місяців.
Класична гарантія не поширюється на пошкодження та дефекти, які не є заводським браком (розбиття екрану, потрапляння вологи, зовнішнє пошкодження, втручання в девайс та ін.)
Гарантійному обслуговуванню підлягають товари в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку, сполучні кабелі та інше, іншими словами усе, що входить в комплект придбаного девайсу.
Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.
Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики - від 1 до 30 днів).
Гарантійне обслуговування не поширюється на пошкодження, які викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі, або в умовах не передбачених виробником, а також тим, що відбулося внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.). Гарантійне обслуговування не поширюється на пристрої з механічними і тепловими ушкодженнями, а також на несправності викликані внесенням у пристрій конструкційних, програмних і інших змін (у тому числі моддінг - заміна панелей пристрою, " світиться яблучко" , «джейлбрейк» та інше).
Якщо Ви придбали новий товар і з ним трапився дефект, - Ви залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект, - товар міняють на інший (у Вас залишаються аксесуари від пристрою який був несправний а по гарантіі Вам замінюється сам девайс).
Якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом, - продавець може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою покупця). Гарантійна заміна проводиться протягом одного місяця.
Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також гарантійний талон.